Wycieczka do Zakopanego

Brak komentarzy do Wycieczka do Zakopanego

Wycieczka do Zakopanego🏔 za nami😊. Zimowa stolica Polski🏔 powitała nas przyjemną chociaż zmienną aurą, od słońca🌞 na Krupówkach, po mgłę i wiatr💨 na Kasprowym Wierchu🏔Jednak wrażenie i przepiękne widoki🏞 zapierające dech w piersiach były bezcenne😊. Pierwszy dzień zakończyliśmy relaksując się w Termach Bukowina🌊😊
Drugi dzień naszego pobytu w sercu Tatr🏔 upłynął nam na przemierzaniu górskich szlaków⛰🪵🍂. Co prawda halny💨 pokrzyżował nam plany wejścia na Halę Gąsienicową i Czarny Staw, jednak nie popsuł nam dnia😊. Za radą Pani przewodnik wybraliśmy równie ciekawą, a jednocześnie bezpieczną trasę👣. Udało nam się przemierzyć Dolinę Strążyską⛰ i dotrzeć do Wodospadu Siklawica. Dzień zakończyliśmy wspólnych wieczorem przy ognisku🔥 i pieczeniu kiełbasek. Trzeciego dnia naszej wycieczki udaliśmy się do Krakowa🐦‍🔥🛕. Pierwszym punktem było zwiedzanie siedziby królów👑 polskich na Wawelu👑. Następnie przemierzaliśmy krakowskiej ulice, zaglądając między innymi do Collegium Maius. Kolejnym punktem wycieczki był Rynek i Sukiennice, gdzie usłyszeliśmy hejnał🎺 wygrywany z wieży Kościoła Mariackiego💒. Na zakończenie udaliśmy się do Muzeum w podziemiach Rynku.